Philips Pure Essentials Collection HD9040

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Pure Essentials Collection HD9040 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Bernd44 16-06-2012

8/5 gekregen, nu kneedt hij al niet meer.

Elke 3 dagen een brood gebakken, maar kwaliteit laat zeker te wensen over.
Ik hoop gauw een ander merk re kunnen kopen!

Hans Akkerman 16-02-2012

Ik heb dit apparaat in juni 2011 gekregen. Bleek al gauw problemen van structurele aard te hebben (met name de software). Na veel correspondentie met Philips heeft men de problemen onderzocht. Toen werd erkend dat er iets structureel mis was. Dit leidde tot een nieuwe fabricage. Het exemplaar dat ik vervolgens ontving, werkt uitstekend. Advies is dan ook om niet te accepteren dat er geen oplossing mogelijk is.

Johan Aarts 15-02-2012

Heb de Philips HD9040 sinds november 2011 en deze heeft altijd naar behoren gewerkt.Sinds gisteren draait de motor van de bakmachine niet meer. De timer van het ingestelde programma loopt wel door.

Officiele reactie van Philips Nederland 25-02-2012

Wist u dat u 2 jaar fabrieksgarantie op het apparaat heeft? Wij raden u daarom ook aan om contact op te nemen met de Philips klantenservice op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m).

De collega's staan voor u klaar en helpen u graag verder!

Philips Webcare

Maartje10 15-06-2011

Machine ong.8 maanden in bezit en niet echt veel broden ermee gebakken. Steeds problemen met de mengarmen en de electronica van de machine.
Inmiddels doet hij niets meer.Opgestuurt op advies van Philips(gratis) en hij blijkt niet te repareren.
Krijg geen nieuwe,maar mijn geld terug.

12131415 07-12-2010

Ook onze machine (HD9040) stopte er na mee na het maken van ca. 10 broden. Bij het aanzetten kneed de machine niet meer. Philips gaat heel lachoniek met het probleem om. Uit de mailtjes die je terug krijgt blijkt dat ze de gestuurde berichten niet goed lezen.Ook duurt het erg lang voor je een reactie krijgt. Ik heb inmiddels begrepen dat er redelijk veel mensen zijn met het zelfde probleem. Niet kopen dus deze machine !!!Laat Philips eerst maar eens de problemen oplossen met deze in China gemaakte machine.

josephina 02-10-2010

De machine bakt prachtige broden, maar stopt er zonder reden na zo'n 10 broden mee. Nadat hij het voor de 2e keer begaf teruggebracht.

Cecile vaOostelbos 24-09-2010

Ik bak al meer dan 5 jaar dagelijks brood.
sinds enkele weken doe ik dit met het bakmachine van Philips.Het brood rijst prima, het apparaat maakt duidelijk minder herrie dan mijn vorige bakmachine,de haken komen er gemakkelijk uit zonder het brood te beschadigen (haakje wordt erbij geleverd voor als de haak niet achterblijft in het apparaat).
In plaats van een brood kun je ook kiezen voor het bakken van 12 kleine broodjes(lastig om de schaal waarop ze gebakken worden onder de hendel uit te halen) of twee stokbroodjes(nog niet geprobeerd)
Ik ben erg tevreden over mijn aankoop.